Islám a islamizace

“Džihád je dle klasické šaríi kolektivním úkolem ummy (společenství muslimů), jehož cílem je islamizace celého světa, a globální mír a sociální spravedlnost tedy přichází pouze s výlučným podřízením se všech islámu.” JUDr. Petr Osina, Ph.D., autor knihy “Základy islámského práva“, str. 23. Komentář BezCenzury.org: Na této stránce kritizujeme nenávistnou ideologii islámu, nikoli muslimy. Ti jsou největší obětí islámu.

Radikální islámská scéna v ČR

BezCenzury.org: “Podle zprávy ministerstva vnitra (pod vedením ČSSD) je prý muslimská komunita v České republice integrovaná a umírněná. Podívejme se tedy na “umírněnost” představitelů islámské komunity v ČR aneb co “čučkaři” přehlédli: Předák muslimů Vladimír Sáňka šířil extrémně islámskou salafistickou knihu Základy tauhídu. Teroristické útoky vysvětlují “čeští“ muslimové jako hrdinství, které je třeba obdivovat. Oběť sebevražedných útočníků je srovnávána s činem Jana Palacha. Ředitel Muslimské unie České republiky Mohamed Abbas v debatě na TV Barrandov prohlásil, že právo šaría je “moudré”, ačkoliv Evropský soud pro lidská práva roce 2003 rozhodl, že šaría není slučitelná s demokracií. Exmuslim Lukáš Lhoťan ve své knize Islám a islamismus v ČR upozornil na to, že čeští muslimové a české mešity jsou financovány z wahhábistické extrémně islámské Saudské Arábie. Celý článek zde.”
Zdroj: BezCenzury.org

Korán je plný nenávisti vůči nevěřícím

Islámská etika používá dvojí metr: k muslimům je třeba se chovat dobře a ke káfirům (nevěřícím) jako k druhořadým občanům. Podle koránu je možné káfiry klamat, nenávidět, zotročovat, zesměšňovat, mučit, apod. Je dovoleno:
– setnout nevěřícím hlavu: Korán 47:4;
– spiknout se proti nim: Korán 86:15;
– zastrašovat je: Korán 8:12;
– nepřátelit se s nimi: Korán 3:28;
– proklínat je: Korán 33:60;
– vysmívat se jim: Korán 83:34.
Zdroj: Bill Warner, PhD., knihy ke stažení v pdf:
Politický islám
Právo šaría pro nemuslimy
Síra, život Mohameda

Nemuslimské ženy jako sexuální otrokyně

BezCenzury.org: “Zdrojové texty islámu dávají muslimům pravomoc bít své muslimské ženy za neposlušnost (4:34) a svědectví dvou žen se rovná svědectví jednoho muže (2: 282). Většina populace v pekle je tvořena ženami a ženy jsou přirovnávány k oslům a psům, protože rozptylují muže a ruší jejich modlitby. Koránské verše (4:24, 4:3, 4:25, 23:6, 24:31, 33:50, 33:52, a 70:30) dokonce podporují sexuální zotročování nemuslimských žen v souladu s džihádem. Odpovídají tomu bohužel realita. Statistiky ze soudních síní ve Velké Británie ukazují, že u muslimů existuje 154x větší pravděpodobnost znásilnění než u nemuslimů (kniha Easy Meat, strana 7). Přijímání většího počtu migrantů z islámských zemí vždy vedlo k bezprecedentnímu nárůstu znásilnění žen, nemuslimek. Další negativní jevy, které se objevují spolu s rostoucí muslimskou komunitou: vraždy ze cti, ženská obřízka, mnohoženství, sňatky s nezletilými dívkami apod. V roce 2016 spáchali migranti v Německu 3 404 sexuálních trestných činů (cca 9 denně), pro srovnání v roce 2013 spáchali 599 sexuálních zločinů, (cca 2 denně), přičemž ředitel odborové Asociace příslušníků kriminální policie André Schulz odhaduje, že až 90 % sexuálních trestných činů spáchaných v Německu se neobjevuje v oficiálních statistikách. Dále doporučujeme článek “Sex s Evropankou jako odměna muslimovi za účast v džihádu”.
Zdroj: BezCenzury.org

Benjamin Kuras: Islamizace západní společnosti v 10 krocích

  1. Radikální muslimové provedou teroristický útok, „vyprovokovaný“ nějakým zlem Západu.
  2. Umírnění muslimové se distancují a zdůrazní, že jde jen o nepatrnou menšinu radikálů.
  3. Titíž umírnění muslimové si postěžují na zesílenou vlnu islamofobie namířenou na mírumilovnou většinu a varují, že by mohla vyprovokovat další terorismus.
  4. Mainstreamoví politici s pomocí umírněných muslimů v boji proti islamofobii zavedou represivní opatření omezující svobody nemuslimů.
  5. Média, kultura a školství zavedou dobrovolnou autocenzuru, aby nebyly z islamofobie a xenofobie obviněny, a z téhož důvodu policie, soudy a veřejné instituce přestanou stíhat zločiny muslimů.
  6. Umírnění muslimové, s důvěrou přetolerantnělých nemuslimů, získají větší mocenský vliv a nemuslimové si libují, jak se jim společně daří mír.
  7. Po období zdánlivého klidu radikálové provedou další teroristický útok. Body 8 a 9 v článku pod odkazem níže.
    10. Radikální muslimové převezmou moc od umírněných muslimů a islamizaci dokončí, v tradičním stylu represe, masakrů a zotročení nemuslimů.
    Západní Evropa se už náměsíčně nachází mezi fázemi 8 a 9, střední Evropa se začíná šprajcovat mezi fázemi 4 a 5. Celý článek zde.
    Zdroj: Novinky.cz

Raymond Ibrahim: Islám dobyl 3/4 Západní civilizace

Benjamin Kuras, spisovatel, novinář a bývalý pracovník české redakce BBC, recenze knihy Raymonda Ibrahima Sword and Scimitar (meč a šavle): “K pochopení celé historie evropsko-islámských vztahů potřebujeme znát tato základní historická fakta, podávaná v knize ve štědrých dávkách.
1. Mohamedovo náboženství se začalo z Arabského poloostrova šířit teprve tehdy, kdy se stalo strategií válečného dobývání dalších území a přivlastňování jejich bohatství.
3. Takzvaní „lidé knihy“ (křesťané a Židé) mají v islámu zvláštní postavení jako de facto nevolníci, s povinností platit daň a se zákazy se nadvládě muslimů bránit, zpochybňovat, kritizovat…Mnohé vědecké či kulturní úspěchy připisované islámu jsou dílem jejich nebo nových konvertitů z nearabských etnik…
5. Islám postupně dobyl, podmanil a konvertoval tři čtvrtiny křesťanského území.
6. Čemu se později začalo říkat Západ je zbylá čtvrtina Evropy, kterou se podařilo ubránit ve dvou zásadních bitvách: Tours (nebo Poitier) ve Francii v roce 732, která muslimy zahnala zpět za Pyreneje, a Vídeň 1683, která je vrátila na Balkán. I tato okleštěná čtvrtina Západu však byla po celé dějiny opakovaně přepadaná a drancovaná, s nejméně milionem otroků (hlavně vyhledávaných světlovlasých modrookých otrokyň) odvlečených do islámských zemí.
Zdroj: Blog Benjamina Kurase na Aktualne.cz

Bill Warner, Ph.D: 51% muslimských zdrojových textů se věnuje nevěřícím (kafírům) a jejich podmanění

Bill Warner, Ph.D: “Nevěřící“ je neutrální pojem. Korán definuje slovo kafír a nejde o neutrální výraz. Kafír není pouze někdo, kdo nesouhlasí s islámem. Kafír je zlý, odporný, je tou nejnižší formou života. Kafír může být podváděn, nenáviděn, zotročen, mučen, zabíjen, obelháván a klamán. Obvyklé slovo „nevěřící“ tedy neodráží politickou realitu islámu. Existuje mnoho náboženských jmen pro kafíry – polyteisté, modláři, „lid Knihy“ (křesťané a židé), buddhisté, ateisté, agnostici a pohané. Kafír je zahrnuje všechny, protože bez ohledu na to, o jaké náboženství jde, ke všem se může přistupovat stejně. Většina koránu (64%) se věnuje kafírům, téměř celá síra (81%) se zabývá Mohamedovým bojem s nimi a hadíthy jim věnují 37% textu. Celá trilogie věnuje kafírům 51% svého obsahu.”
Zdroj: Síra, život Mohameda (částečně v PDF), autor: Bill Warner, Ph.D, knihy Billa Warnera ke koupi zde.

Brigitte Gabriel: 1400 let islámu a džihádu

Brigitte Gabriel: “Prorok Mohamed začal hodně přebírat ze starého zákona, aby své náboženství učinil stravitelnější pro židy. Proto vznikla taková podobnost mezi judaismem a islámem. Např.: židé nejedí vepřové, muslimové nejedí vepřové. Židé se modlí několikrát za den, muslimové se modlí několikrát za den. Židé se postí přes Yom Kippur, muslimové se postí přes Ramadán. Proto vidíte tolik dobrých věcí v Koránu na jeho začátku, kdy prorok Mohamed říkal ty dobré věci o lidech knihy. Tak odešel do Mediny verbovat pro své náboženství židy. Mluvil o lidech knihy, hovořil o podobnosti těch dvou náboženství, přesto byl odmítnut a nenásledovali jej jako posledního proroka. Tehdy se obrátil proti nim, začal je zabíjet a vyhánět je. Tentýž islám se tak z duchovního hnutí po dobu těch prvních dvanácti let změnil na politické hnutí a náboženství po roce hidžry, po tom, co Mohamed odešel do Mediny a židé jej nepřijali.”
Zdroj: Karel Babica, přepis přednášky B.Gabriel, blog na iDNES.CZ

10 důvodů proč islám není náboženství míru

“Čeští novináři, politici a akademici se většinou neodchylují od narativu EU, ze neexistuje jednotný výklad islámské věrouky, což umožňuje dále trvat na tom, že všechny kultury a náboženství jsou ve své podstatě stejné – ideologie multikulturalismu coby hlavni ideologie EU zůstává neotřesena – dále relativizovat teroristické útoky ve jménu islámu a tvrdit, že džihádisté „zmanipulovali islám” a uplatňují „manipulativní a zvrácené interpretace.” Celý článek zde.
Zdroj: BezCenzury.org

Robert Spencer: Islámské právní školy – mazhaby: muslimové mají povinnost bojovat proti nevěřícím

Robert Spencer vystudoval University of North Carolina v Chapel Hill – obor náboženství, je předním americkým odborníkem na islám a autorem mnoha knih na toto téma (knihy v AJ / ČJ): “Šáfiovská příručka islámského práva schválená v roce 1991 coby spolehlivý průvodce sunnitskou ortodoxií kleriky univerzity Al-Azhar, která je jednou z předních autorit islámského světa, o džihádu uvádí, že „kalif vede válku proti židům, křesťanům a zoroastrijcům… dokud se nestanou muslimy nebo nezačnou platit nemuslimskou daň z hlavy.“ Přidává komentář Sheikha Nuha Alli Salmana, jordánského odborníka na islámskou právní teorii: kalif tuto válku vede pouze „za předpokladu, že nejprve vyzval [židy, křesťany a zoroastrijce], aby ve víře i praxi přestoupili na islám, a pokud tak neučinili, vyzval je, aby se podřídili islámskému společenskému řádu placením nemuslimské daně z hlavy (džizia)…s tím, že si pak mohou zachovat náboženství svých předků.“(‘Umdat al-Salik, o9.8).”
Celý článek zde.
Zdroj: JihadWatch.com, překlad BezCenzury.org
Přednášky Roberta Spencera na Youtube
Historie džihádu od Mohameda k Islámskému státu (AJ)
Teologiceké aspekty islámu vedoucí k džihádu (AJ)
Historie džihádu (AJ)
Islamofobie a Hate Speech (AJ)

Benjamin Kuras: Páter Halík a islámské autority

Benjamin Kuras, spisovatel, novinář a bývalý pracovník české redakce BBC: “Páter Halík poučuje neznalého českého čtenáře, že „islám nemá jedinou společnou autoritu”, že „autoritou je Korán a pak sunna” a že tyto „tradice jsou interpretovány různě”. Nedodává už, že právě ona absence jednotné autority umožňuje kdekterému džihádistickému seržantovi vynášet a vykonávat tresty smrti bez řádného soudu kdekoli na světě. Taktéž nedodává, že Korán a sunna (a také hadísy a zákony šaría) obsahují velmi mnoho příkazů takové tresty smrti obhajující, doporučující a dokonce přikazující. Rovněž nedodává, že místo jedné společné autority má islám autorit několik, a konkrétních, dnes nejméně čtyři: Učence Mekky, učence káhirské univerzity AlAzhar, informační, organizační a propagační centrum Muslimského bratrstva s imámem al-Karadávím v katarské televizi Al-Džazíra a šíitský Írán. Zamlčuje, že všechny čtyři autority potvrzují takovéto tresty smrti za islámsky legální. Vymýšlí si, že terorismus a tzv. Islámský stát jasně odsoudily „nejvyšší islámské právní a náboženské autority”, aniž by uvedl jedinou, tím méně některou z těch „nejvyšších”. “
Zdroj: Benjamin Kuras, knihy B.Kurase ke koupi zde.

Hatem Berrezouga: Šaría a lidská práva (1)

Hatem Berrezouga, Tunisan žijící v Praze a známý blogger: “Je islámská legislativa (šaría) v souladu se Všeobecnou deklarací lidských práv? Pokud budeme vycházet z definice, že šaría je neoddělitelní soubor třech hlavních zdrojů; Korán, Sunna (Mohamedova tradice) a konsensus muslimských juristů (Ižmá´), tak odpověď je velmi JEDNOZNAČNÉ NE. Kdyby ve skutečnosti byla islámská šaría v souladu se západním pojetím lidských práv, tak by si muslimští juristé jistě nedali tolik práce, aby vymysleli vlastní deklaraci, považující šaríu za: „.. jediný zdroj pro vysvětlení nebo bližší objasnění každého z článků této deklarace.“ Oděná do právního rámce, Káhirská deklarace lidských práv v islámu z roku 1990, porušuje nejen lidskou svobodu, ale také představuje nebezpečný spasitelský útok vyvoleného společenství na veškeré ne-islámské systémy…”
Zdroj: Kechlibar.net

Výzva Islámského státu muslimům po celém světě: zavražděte ho (nevěřící) nožem, přejeďte autem, shoďte z výšky, uduste nebo otravte

V září 2014 vydal Islámský stát výzvu muslimům (na základě Koránu): “Ó movahhedi, nedovolte, aby vás tato bitva minula, ať jste kdekoliv. Musíte zasáhnout vojáky, vlastence a jednotky tawaghitů. Udeřte na jejich policii, bezpečnostní síly a členy zpravodajských služeb, stejně jako na jejich zrádné agenty. Ničte jim postele. Ztrpčujte jim život, ať se zaměstnávají sami sebou. Když budete moci zabít nevěřícího Američana nebo Evropana – obzvlášť zlovolného a špinavého Francouze, Australana, Kanaďana nebo jiného bezvěrce z prostředí nevěřících, kteří vedou válku včetně občanů zemí, které uzavřely koalici proti Islámskému státu, pak se spolehněte na Alláha a zabijte ho jakýmkoliv způsobem, jak to jen půjde… Jestliže neseženete improvizovanou výbušninu nebo kulku, pak si vyhlédněte nevěřícího Američana, Francouze nebo kteréhokoliv z jejich spojenců. Rozbijte mu hlavu kamenem, zavražděte ho nožem, přejeďte autem, shoďte z výšky, uduste nebo otravte… Připomíná vám to každodenní zprávy? Celý článek zde.
Zdroj: JihadWatch.com, překlad Bezcenzury.org

Petr Hampl: Recencze knihy “Historie Džihádu”

Petr Hampl, sociolog, autor knihy Prolomení hradeb, tajemník České společnosti pro civilizační studia : “Robert Spencer ukazuje, že v západním světě probíhá druhý pochod institucemi. Začal později a byl tím marxistickým inspirován. Vedli ho džihádisté. Muslimské Bratrstvo začalo systematicky budovat přítomnost na amerických univerzitách, v médiích, ale především ve významných úřadech, jako jsou ministerstva školství, ale také strategická ministerstva. Zároveň ale probíhal také průnik do ozbrojených sil a do tajných služeb. Spencer dokládá komunikaci, kde zástupci CAIR přímo úkolovali šéfa CIA Johna Brennera, jaké změny má uvnitř své agentury provést. Brennan příkazy plnil bez nejmenšího odporu! Mimo jiné ze strachu, že pokud by se postavil na odpor, vyvolají proti němu mediální kampaň. Americké bezpečnostní složky byly dobyty džihádisty.
Zdroj: Parlamentnilisty.cz nebo originál v angličtině History of Jihad, autor Robert Spencer

Dr.Andrew G. Bostom: Islámské autority přikazují muslimům bojovat proti nevěřícím

“Džihád byl veden století za stoletím, protože džihád, což znamená “bojovat na Alláhově stezce”, je ztělesněním ideologie a práva. Obojí bylo formálně koncipováno muslimskými právníky a teology v osmém a devátém století na základě jejich výkladu veršů koránu (t.j. 9.5-6; 9.29; 4.76-79; 2.214-15; 8.39-42), a dlouhých kapitol tradic (t.j. hadísů, záznamů o činech a výrocích proroka Mohameda, obzvláště těch zaznamenaných al-Bucharim [z. 869] a Muslimem [z. 874]). Konsensus všech čtyř sunnitských právních škol (t.j. Maliki, Hanbali, Hanáfí a Šháfí) o povaze džihádu je jasný. Právník školy Maliki Ibn Chaldun (z. 1406), známý filosof, historik a sociolog, shrnul tento konsensuální postoj pěti století sunnitské muslimské jurisprudence týkající se unikátně islámské instituce džihádu: “V muslimské společnosti je svatá válka náboženskou povinností, protože muslimské poslání je univerzalistické, a [povinnosti] konvertovat každého k islámu buďto přesvědčováním, nebo silou.
Zdroj: kniha The Legacy of Jihad (originál v angličtině na Amazon.com), autor Dr.Andrew G. Bostom, úryvky z knihy naleznete v následujích článcích:
Dědictví džihádu: islámská svatá válka a osud nemuslimů I
Dědictví džihádu: islámská svatá válka a osud nemuslimů II
Dědictví džihádu: islámská svatá válka a osud nemuslimů III
Dědictví džihádu: islámská svatá válka a osud nemuslimů IV
Dědictví džihádu: islámská svatá válka a osud nemuslimů V
Dědictví džihádu: islámská svatá válka a osud nemuslimů VI

Bill Warner, PhD: Síra, život Mohameda

Bill Warner, Ph.D: “Síra, život Mohameda, nám poskytuje přesvědčivé vykreslení Mohameda a prudkého rozšíření islámu. Pouze síra objasňuje islám a jeho doktrínu z hlediska jejich historického vývoje. Mohamed začínal jako kazatel a postupně stal politikem a válečníkem. V roli kazatele získal v průběhu třinácti let pouze 150 následovníků. Poté změnil strategii islámu na politickou. Po deseti letech džihádu, svaté války, se Mohamed stal historicky prvním vládcem celé Arábie a nenechal zde naživu jediného protivníka. Byl to totální politický triumf. Jeho dosažení zabralo devět let úsilí, a na každých šest týdnů připadla průměrně jedna násilná událost. Síra se zabývá především džihádem. Více než 75% textu popisuje politický boj, nájezdy, bitvy a loupení. Otroctví a podmanění žen prostřednictvím právního systému jsou produkty džihádu.”
Zdroj: Síra, život Mohameda (částečně v PDF), autor: Bill Warner, Ph.D, kniha ke koupi zde.

Robert Spencer: Džihád a globální epidemie psychických nemocí

Robert Spencer, islamolog: “Islám učí, že neexistuje větší skutek než džihád: v hadísu je muž, který se ptá Mohameda: „Řekni mi o skutku, který by se rovnal džihádu (svou odměnou).“ Mohamed odpověděl: „Takový skutek nenacházím.“ (Bukhari 56.4.2785). Pokud muslima trápí představa, že zhřešil, může se snažit zvrátit jazýček na vahách tak, aby jeho dobré skutky převážily ty špatné (Korán 21:47), a to skutkem, který je podle Mohameda největším ze všech. Stručně řečeno, neexistuje žádný důvod, proč by teroristický čin džihádu nemohl být proveden někým, kdo je na psychicky hraniční osobnost, a spousta důvodů, proč by se někdo, kdo je psychicky labilní, mohl rozhodnout pro džihád.” Celý článek zde.
Zdroj: JihadWatch.org, překlad Bezcenzury.org

Evropský soud pro lidská práva podporuje zákony šaría o rouhání

Soeren Kern: “Soudní pravomoc Evropského soudu pro lidská práva (ESLP) ve Štrasburku platí ve více než 47 evropských zemích a jeho rozhodnutí jsou právně závazná pro 28 členských států Evropské unie. Svým bezprecedentním rozhodnutím v zájmu “zachování náboženského smíru” v podstatě legitimizoval v Evropě islámské právo o rouhání. Toto soudní rozhodnutí ve skutečnosti vytváří nebezpečný právní precedens, který umožňuje evropským státům omezit právo na svobodu projevu, pokud je taková řeč považována za urážlivou vůči muslimům, a představuje hrozbu pro náboženský smír. Jde o případ Rakušanky Elisabeth Sabaditsch-Wolff, která měla sérii přednášek o nebezpečí fundamentalistického islámu, a následně byla odsouzena v roce 2011 za “znevažování náboženského přesvědčení”. “Jinými slovy, mé právo svobodně mluvit je méně důležité než ochrana náboženských pocitů druhých.” – Elisabeth Sabaditch-Wolff.
Zdroj: Gatestone Institute

Vnitřní zpravodajská služba Německa BfV varovala, že salafismus je “nejrychleji rostoucí islámské hnutí v Německu”

“Vnitřní zpravodajská služba Německa BfV varovala, že salafismus je “nejrychleji rostoucí islámské hnutí v Německu”. Ve výroční zprávě bylo odhaleno, že počet salafistů v Německu se v roce 2016 zvýšil na 9 700 (8 350 v roce 2015, 7 000 v roce 2014, 5 500 v roce 2013, 4 500 v roce 2012 a 3 800 v roce 2011). Šéf BfV Hans-Georg Maassen řekl, že Německo by se mělo na základě rostoucích počtů potenciálních islamistických militantů připravit na další džihádistické útoky: “Musíme očekávat další útoky jednotlivců nebo teroristických skupin. Islamistický terorismus je největší výzva, které BfV čelí, a vnímáme ji jako jednu z největších hrozeb z pohledu vnitřní bezpečnosti Německa.”
Zdroj: Gatestone Institute

Počet obětí islámského svátku Ramadánu

Jako každý rok, VŠECHNA ČESKÁ MÉDIA mlčí o počtu obětí během Ramadánu, nejsvatějšího islámského svátku, kdy muslimové mají přečíst celý Korán a více se modlit. Ve svaté knize islámu se píše, že muslimové mají povinnost bojovat proti nevěřícím, a tak se útoky na nevěřící stupňují právě během Ramadánu. Kolik lidí bylo zabito ze strany křesťanů během Vánoc nebo Velikonoc? Nula.
Počet obětí Ramadánu v roce 2019: 1917 obětí.
Počet obětí Ramadánu v roce 2018: 1855 obětí.
Počet obětí Ramadánu v roce 2017: 1627 obětí.
Více v článku zde, o Ramadánu také na Reflex.cz

Islamizace Evropy

Islamizace Británie v roce 2016
Islamizace Německa v roce 2016
Islamizace Británie v roce 2017
Islamizace Francie v roce 2016
Islamizace Německa v roce 2017: část I
Islamizace Německa v roce 2017: Část II
Zdroj: Gatestone Institute